Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Heb je een vraag over KEUK? Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Geen probleem, wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur.
Wat moet ik zelf regelen voordat jullie mijn keuken komen plaatsen?
Voordat wij kunnen plaatsen moet het leidingwerk en de elektra aangelegd zijn conform de technische tekening en omschrijving die je van ons hebt ontvangen bij je bestelling.
Hoe vervelend we het ook vinden, maar als het leidingwerk en/of de elektra niet goed is aangelegd kunnen wij jouw KEUK niet plaatsen. Er moet dan een nieuwe afspraak gemaakt worden waar extra kosten aan verbonden zijn (zie onze algemene voorwaarden)
Verder dient de werkplek leeg, schoon en droog te zijn.
Inmeten, leveren en plaatsen
- Jullie beloven een levertijd van 6 weken, maar bij mij duurt het langer? Kan dat zomaar?
- Kunnen jullie mijn keuken voor mij verhuizen naar een nieuwe locatie?
- Nemen jullie mijn oude keuken mee?
- Kan ik mijn keuken ook ophalen en/of zelf plaatsen?
- Kitten jullie de keuken af en sluiten jullie alles voor mij aan?
- Wat moet ik zelf regelen voordat jullie mijn keuken komen plaatsen?
- Plaatsen jullie ook in het weekend of ‘s avonds?
- Plaatsen jullie mijn keuken zelf?
- Leveren en/of plaatsen jullie ook in het buitenland?
- Leveren en plaatsen jullie in heel Nederland?
- Kan ik zelf bepalen wanneer mijn keuken wordt geleverd en geplaatst?
- Moet ik zelf een afspraak met jullie maken voor de levering en plaatsing?
- Wat is de levertijd van mijn keuken?
- Meten jullie de keuken in?
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Als je geen antwoord op je vraag kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.