Wegens drukte geldt een langere levertijd.

Wachtwoord vergeten?

0

Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag over KEUK? Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Geen probleem, wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur. 

Wat moet ik zelf regelen voordat jullie mijn keuken komen plaatsen?

Voordat wij kunnen plaatsen moet het leidingwerk en de elektra aangelegd zijn conform de technische tekening en omschrijving die je van ons hebt ontvangen bij je bestelling.

Hoe vervelend we het ook vinden, maar als het leidingwerk en/of de elektra niet goed is aangelegd kunnen wij jouw KEUK niet plaatsen. Er moet dan een nieuwe afspraak gemaakt worden waar extra kosten aan verbonden zijn (zie onze algemene voorwaarden)

Verder dient de werkplek leeg, schoon en droog te zijn.

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Als je geen antwoord op je vraag kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.