

KEUK is kiezen voor een duurzame oplossing

Een KEUK gaat eindeloos mee
KEUK toepassen binnen jouw volgende project?
We denken graag met je mee over de mogelijkheden van KEUK voor jouw project.
Veelgestelde vragen
We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. Hier staan alvast een aantal veelgestelde vragen en antwoorden.
Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk eens op onze klantenservice pagina. Hier vind je een overzicht met nog veel meer veelgestelde vragen. Liever persoonlijk contact? Geen probleem. Je kunt ons bellen, mailen of appen.
-
Kan ik eigen apparatuur, zoals bijvoorbeeld een kokend water kraan of een eigen oven in mijn keuken plaatsen?
Apparatuur en accessoires hebben allemaal een eigen maatvoering of bevestigingsmethode. De apparatuur en accessoires die wij aanbieden past altijd perfect. Het plaatsen van eigen apparatuur en/of accessoires bevelen wij daarom niet aan. Lees verder -
Kan ik ook een kookeiland, een hoge kastenwand of spatwand online bestellen?
Ja, bij KEUK kun je nu ook een kookeiland en hoge kastenwand bestellen. Dit kun je echter niet zelf samenstellen in onze configurator. Neem contact met ons op om de mogelijkheden van een keukeneiland en/of hoge kastenwand te bespreken. -
Kitten jullie de keuken af en sluiten jullie alles voor mij aan?
Onze monteurs doen geen kitwerk. Ook voor het aansluiten van water- en/of andere leidingen ben je zelf verantwoordelijk. Lees verder -
Leveren en plaatsen jullie in heel Nederland?
Jazeker. Wij leveren en plaatsen in heel Nederland. Voor levering en plaatsing op de Waddeneilanden geldt wel een toeslag van € 300 op de levering- en montagekosten. -
Leveren en/of plaatsen jullie ook in het buitenland?
KEUK richt zich volledig op Nederland. Wij leveren geen keukens of losse accessoires in het buitenland.