Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Heb je een vraag over KEUK? Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Geen probleem, wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur.
Kitten jullie de keuken af en sluiten jullie alles voor mij aan?
Onze monteurs doen geen kitwerk. Ook voor het aansluiten van water- en/of andere leidingen ben je zelf verantwoordelijk.
Als de stopcontacten voor de apparatuur conform onze technische tekening en omschrijving zijn aangelegd, is het voor ons een kleine moeite om de stekkers van de door ons geleverde apparatuur voor je in het stopcontact te steken. Dit doen we graag voor je.
Inmeten, leveren en plaatsen
- Jullie beloven een levertijd van 6 weken, maar bij mij duurt het langer? Kan dat zomaar?
- Kunnen jullie mijn keuken voor mij verhuizen naar een nieuwe locatie?
- Nemen jullie mijn oude keuken mee?
- Kan ik mijn keuken ook ophalen en/of zelf plaatsen?
- Kitten jullie de keuken af en sluiten jullie alles voor mij aan?
- Wat moet ik zelf regelen voordat jullie mijn keuken komen plaatsen?
- Plaatsen jullie ook in het weekend of ‘s avonds?
- Plaatsen jullie mijn keuken zelf?
- Leveren en/of plaatsen jullie ook in het buitenland?
- Leveren en plaatsen jullie in heel Nederland?
- Kan ik zelf bepalen wanneer mijn keuken wordt geleverd en geplaatst?
- Moet ik zelf een afspraak met jullie maken voor de levering en plaatsing?
- Wat is de levertijd van mijn keuken?
- Meten jullie de keuken in?
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Als je geen antwoord op je vraag kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.