Wegens drukte geldt een langere levertijd.

Wachtwoord vergeten?

0

Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag over KEUK? Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Geen probleem, wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur. 

Jullie beloven een levertijd van 6 weken, maar bij mij duurt het langer? Kan dat zomaar?

99% van alle bestellingen leveren wij binnen 6 weken. Soms zijn er echter omstandigheden buiten onze macht waardoor er enige vertraging kan ontstaan in de levering.

Bijvoorbeeld een leverancier van apparatuur komt met een nieuwe productlijn met een andere bevestigingsmethode. Dit betekent dat onze productontwikkelaar het ontwerp van KEUK dan eerst moet aanpassen om ervoor te zorgen dat alles weer perfect past en vastgezet kan worden. Dit levert een vertraging op in de levering. Heel vervelend, maar helaas niet te voorkomen.

Natuurlijk informeren wij je direct als zoiets gebeurt. Je hebt dan altijd het recht om je bestelling te annuleren.

Meer informatie vind je in artikel 8 van onze Algemene Voorwaarden.

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Als je geen antwoord op je vraag kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.