Contact
Heb je een vraag? Neem contact met ons op
Omdat ik mijn KEUK via een geldverstrekker (bijv. bouwdepot) financier, heb ik eerst een offerte nodig. Kan dat?
Als je contact met ons opneemt, vertalen wij jouw wensen samen naar een offerte die je kunt indienen bij je geldverstrekker. Zodra je een akkoord hebt op de offerte, kun je jouw KEUK zelf online samenstellen en bestellen.
Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur bereikbaar. Je kunt op de volgende manier contact opnemen:
T 0598 745 085
E info@keuk.nl
Whatsapp
Bestellen
- Omdat ik mijn KEUK via een geldverstrekker (bijv. bouwdepot) financier, heb ik eerst een offerte nodig. Kan dat?
- Ik wil graag een hoekopstelling. Is dat mogelijk?
- Ik wil meerdere configuraties maken. Kan dat?
- Hoe weet ik wat de status is van mijn bestelling?
- Waar vind ik de bevestiging van mijn bestelling?
- Is het mogelijk om persoonlijk advies te krijgen bij de aanschaf van een keuken?
- Kan ik KEUK ook in een winkel zien of kopen?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Kan ik eigen apparatuur, zoals bijvoorbeeld een kokend water kraan of een eigen oven in mijn keuken plaatsen?
- Kan ik ook een kookeiland, een hoge kastenwand of spatwand online bestellen?
- Mijn wensen wijken af van wat ik kan configureren. En nu?