Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Heb je een vraag over KEUK? Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Geen probleem, wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur.
Mijn wensen wijken af van wat ik kan configureren. En nu?
Kom je er niet helemaal uit met jouw configuratie? Of wil je bijvoorbeeld twee configuraties maken? Dat kan op dit moment nog niet. Neem in dit geval contact met ons op zodat wij je persoonlijk verder kunnen helpen.
Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.30 uur bereikbaar. Je kunt op de volgende manier contact opnemen:
T 0598 745 085
E info@keuk.nl
Whatsapp
Bestellen
- Omdat ik mijn KEUK via een geldverstrekker (bijv. bouwdepot) financier, heb ik eerst een offerte nodig. Kan dat?
- Ik wil graag een hoekopstelling. Is dat mogelijk?
- Ik wil meerdere configuraties maken. Kan dat?
- Hoe weet ik wat de status is van mijn bestelling?
- Waar vind ik de bevestiging van mijn bestelling?
- Is het mogelijk om persoonlijk advies te krijgen bij de aanschaf van een keuken?
- Kan ik KEUK ook in een winkel zien of kopen?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Kan ik eigen apparatuur, zoals bijvoorbeeld een kokend water kraan of een eigen oven in mijn keuken plaatsen?
- Kan ik ook een kookeiland, een hoge kastenwand of spatwand online bestellen?
- Mijn wensen wijken af van wat ik kan configureren. En nu?
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Als je geen antwoord op je vraag kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.